Case KPN/SNT
Je organisatie besluit een 0800-nummer te gebruiken om je klantcontacten verder te verbeteren.
Er vinden 4000 gesprekken per maand plaats naar het 0800-nummer.
De gesprekken duren gemiddeld vijf minuten.
Je wordt alleen gebeld in kantooruren en je maakt gebruik van FlexibelVoip VoIP.
Tabel 1. Een overzicht van de kosten bij verschillende aanbieders.
Verkeerskosten nummerhouder | |||
---|---|---|---|
Abonnement | Maandelijks | Prijs per minuut | |
Tarieven FlexibelVoip | € 35,- | € 0,04 | € 0,047 |
Tarieven SNT/ KPN | € 75,- | € 0,0381 | € 0,075 |
Tabel 2. Kosten verschillende aanbieders bij invulling case.
Totale maandelijkse kosten | |
---|---|
Totaal FlexibelVoip | € 1135,- |
Totaal SNT/ KPN | € 1727,40 |
FlexibelVoip is goedkoper
De conclusie uit bovenstaande vergelijking is simpel. Een servicenummer is bij FlexibelVoip goedkoper. Bij dit lage belvolume scheelt het je bijna € 7000,- op jaarbasis. Daarnaast is het mogelijk om bij FlexibelVoip een breed aantal aanvullende diensten te krijgen.