Aanvullende diensten

Aanvullende modules bij onze VoIP diensten

FlexibelVoip heeft een ruim aanbod van aanvullende modules bij onze VoIP diensten. Klik op een van de onderstaande links om direct naar het onderdeel te gaan waar je meer informatie over wilt lezen.

VoIP = bellen via het internet


Bellen via een internet verbinding heeft een aantal grote voordelen. Flexibiliteit en kostenbesparing worden over het algemeen als de belangrijkste factoren gezien.

Voor meer informatie over de voordelen van VoIP lees je 'acht voordelen van VoIP'.

Vraag vrijblijvend een offerte aan.

Aanvullende modules bij onze VoIP diensten

FlexibelVoip heeft een ruim aanbod van aanvullende modules bij onze VoIP diensten. Klik op een van de onderstaande links om direct naar het onderdeel te gaan waar je meer informatie over wilt lezen. De video bij Hosted VoIP geeft ook een goed beeld van onze webomgeving.

Benieuwd welke aanvullende diensten het beste bij jouw bedrijf passen? Neem dan contact met ons op.

Flexibel doorschakelen

De eindbestemming van je telefoonnummer direct aanpassen vanaf je PC. Je kunt hierbij gebruik maken van een eenvoudig programma welke zowel op Windows als op Mac OSX te installeren is. Wijzigingen van de eindbestemming is ook mogelijk via de website, of via een speciale website voor mobiele toestellen (Blackberry, Windows Mobile, Android of iPhone).

Meer informatie over Flexibel doorschakelen. Flexibel doorschakelen is gratis in combinatie met een afname van een VoIP-account of trunk.

Online beheer, gespreksdetails en factuurdetails

Zelf online al je diensten realtime wijzigen, verwijderen en toevoegen via een eenvoudige interface. Geen enkel probleem bij FlexibelVoip en online beheer kost niets. Daarnaast kun je kosteloos meerdere gebruikers met verschillende rechten aanmaken in het systeem. Deze gebruikers kun je bijvoorbeeld rechten geven om de gespreksdetails of factuurdetails in te zien welke in realtime online inzichtelijk zijn!

Belgroepen, fallback en gespreksvalidatie

Wil je dat er meerdere nummers worden gebeld als er een gesprek binnenkomt, of wil je dat eerst nummer A en dan nummer B wordt gebeld, dan stel je dit in met belgroepen en routeringen.Dit is ook te combineren met VoIP. Is je VoIP-toestel of centrale niet te bereiken, dan schakelt het systeem automatisch door naar een fallback-nummer. Eventueel kun je zelfs gebruikt maken van gespreksvalidatie. Zo weet je zeker dat een beller een persoon aan de lijn krijgt en niet de voicemail.Van de module belgroepen en de fallback-mogelijkheden kun je gratis gebruik maken en alles is eenvoudig via een website te regelen.

Openingstijden

Met de module openingstijden geef je zelf aan wanneer je open en gesloten bent. Met de combinatie openingstijden, de module meldingen en de gratis module voicemail naar e-mail ben je binnen en buiten openingstijden gegarandeerd van bediening van de klant. Natuurlijk kun je ook gebruik maken van de belgroepen met gespreksvalidatie. Binnen openingstijden ben je bereikbaar op kantoor, en daarbuiten op één of meerdere mobiele toestellen. Zo ben je als organisatie voor je klant altijd optimaal bereikbaar.

Tabel 1: Kosten module tijdsroutering

Aansluitkosten Abonnementskosten
Module tijdsroutering € 25,- € 5,-

Welkomst- of andere melding

Geluidsbestanden uploaden“Welkom bij bedrijfsnaam”, “U wordt doorverbonden met de regio Groningen”. Enkele voorbeelden van het gebruik van de module meldingen. Aan je bedrijfsnummer wordt een welkomstmelding gekoppeld. De beller krijgt een gesproken tekst te horen voordat het gesprek doorverbonden wordt naar de gewenste eindbestemming.

Tabel 2: Kosten module meldingen

Aansluitkosten Abonnementskosten
Module meldingen € 25,- € 5,-

Keuzemenu (IVR) en wachtrij (Queue)

IVR keuzemenuEen keuzemenu wordt voornamelijk gebruikt binnen grotere organisaties. FlexibelVoip heeft een eenvoudig te bedienen module waarmee je snel en simpel online je eigen IVR keuzemenu kunt inrichten. Soms kan het druk zijn binnen een bedrijf en kun je klanten niet gelijk te woord staan. Een ingesprekstoon is voor een beller niet prettig, maar kort in de wacht staan vinden veel bellers niet bezwaarlijk. Daarom biedt FlexibelVoip een wachtrij oftewel queue-module. Deze is zowel in combinatie met VoIP als vaste en mobiele eindbestemmingen te gebruiken.

Tabel 3: Kosten module keuzemenu en de module wachtrij

Aansluitkosten Abonnementskosten
Module Keuzemenu (IVR) € 90,- € 25,-
Module Wachtrij (Queue) € 90,- € 15,-

Netnummerroutering/Postcoderoutering

Postcoderoutering en doorschakelen naar regioRoutering van gesprekken aan de hand van het netnummer van de bellende klant. Heeft de klant geen netnummer, dan kan de klant een postcode ingeven, waarna er alsnog wordt doorgeschakeld naar de juiste regio. De postcodegroepen en bijbehorende IVR meldingen kun je zelf eenvoudig aanpassen via een vriendelijke webinterface.

Tabel 4: Kosten module netnummer/ postcode routering

Aansluitkosten Abonnementskosten
Module netnummer / postcoderoutering € 90,- € 25,-

Fax naar e-mail, e-mail naar fax en webfax

Fax dienstenFlexibelVoip heeft een zeer uitgebreid fax porfolio, met daarin Fax naar E-mail, E-mail naar Fax en Webfax. Daarnaast is er fax compleet. Hiermee krijg je al deze diensten + een faxnummer voor € 10,- per maand! Bijzonder aan de E-mail naar Fax dienst is het gevalideerd faxen. Hierbij krijg je een validatie-e-mail voordat de fax wordt verzonden. Zo weet je zeker dat alleen jij faxen vanaf je domein kunt verzenden.

Tabel 5: Fax naar E-mail, E-mail naar Fax en Webfax

Aansluitkosten Abonnementskosten
Fax naar E-mail € 15,- € 5,-
E-mail naar fax € 15,- € 5,-
Fax compleet
Bovenstaande diensten + een gratis faxnummer
€ 30,- € 10,-

Meer over Fax naar E-mail , E-mail naar fax en Fax compleet.

Blokkeren plaagbellers

Plaagbellers kunnen op een blacklist worden geplaatst waardoor zij geen gebruik meer kunnen maken van je dienstverlening vanaf het nummer waarvan de plaaggesprekken werden gepleegd.

Voicemail naar e-mail

Je voicemail als e-mail ontvangen? Geen enkel probleem. Voicemailberichten worden als WAV-bestand doorgestuurd naar een e-mail adres. Deze dienst is gratis.

Filters

Met filters kun je bepaalde nummers, regio´s of bijvoorbeeld landen blokkeren of juist doorlaten.

De module HTTP-routering

De module HTTP-routering wordt voornamelijk gebruikt voor drie doeleinden: CRM-integratie, schakelen op basis van een externe database, en tot slot het doormeten van online marketing campagnes (Google Analytics).

CRM-integratie

Op het moment dat er een gesprek binnenkomt geven wij een puls af aan het CRM-pakket. In deze puls zitten nummer van de beller, indien bekend, en het gebelde nummer. De klant geeft de naam die moet worden weergegeven terug aan ons systeem, dat vervolgens deze naam laat zien in het scherm van het VoIP-toestel.

Optioneel kun je ook het CRM een “klantkaart” tonen op basis van het binnenkomende gesprek, maar dat is intelligentie die in het CRM-pakket aanwezig moet zijn.

Schakelen op basis van externe database

Wij kunnen binnenkomende doorschakelen naar een door een extern systeem teruggegeven telefoonnummer. Dit kan op basis van:

  • Het nummer van de beller
  • Het gebelde nummer
  • Een ingegeven pincode

Doormeten van telefoongesprekken in Google Analytics

Bij het doormeten van telefoongesprekken heb je een blok nummers nodig. Aan iedere campagne wijs je een apart nummer toe. Met een blok van 10 nummers kun je 10 campagnes tegelijkertijd doormeten.

Op het moment dat een klant belt naar een nummer uit het blok roepen wij een url aan met daarin het gebelde nummer (de campagne) en het nummer van de beller (indien beschikbaar). Onze puls verwerkt geen javascript en soortgelijke, dus nadat de url is geopend zal men zelf een stukje code moeten aanroepen wat zorgt voor de werkelijke meting van de conversie.

Tabel 6: Kosten module HTTP routering

Aansluitkosten Abonnementskosten
Module HTTP routering € 150,- € 25,-

Meeluisteren

Meeluisteren met een collega om hem of haar te ondersteunen in het gesprek of voor trainingsdoeleinden? Gebruik de module meeluisteren.

Tabel 3: Kosten module meeluisteren

Aansluitkosten Abonnementskosten
Module meeluisteren € 20,- € 5,-

Blokkade voor bellen vanaf een mobiel toestel of vanuit een telefooncel

Bellen naar je servicenummer (meestal 0800-nummer) kan worden geblokkeerd voor personen die bellen met een mobiel toestel of vanuit een telefooncel.

Maatwerk modules

FlexibelVoip kan tegen zeer scherpe tarieven maatwerk modules ontwikkelen. Zo hebben we in het verleden onder ander de volgende componenten gebouwd:

  • Koppeling met een externe database
  • Doorschakelen op basis van een nummer uit een extern systeem
  • Schakelen op basis van doorkiescode
  • “Gold” helpdesk, welke alleen bereikbaar is via persoonlijke pincode van de klant
  • 24/7 bereikbaarheids-diensten

Aanvullende modules bij onze VoIP diensten

FlexibelVoip heeft een ruim aanbod van aanvullende modules bij onze VoIP diensten. Klik op een van de onderstaande links om direct naar het onderdeel te gaan waar je meer informatie over wilt lezen. De video bij Hosted VoIP geeft ook een goed beeld van onze webomgeving.

Benieuwd welke aanvullende diensten het beste bij jouw bedrijf passen? Neem dan contact met ons op.

Flexibel doorschakelen

Flexibel doorschakelen met VoIPGRIDDe eindbestemming van je telefoonnummer direct aanpassen vanaf je PC. Je kunt hierbij gebruik maken van een eenvoudig programma welke zowel op Windows als op Mac OSX te installeren is. Wijzigingen van de eindbestemming is ook mogelijk via de website, of via een speciale website voor mobiele toestellen (Blackberry, Windows Mobile, Android of iPhone).

Meer informatie over Flexibel doorschakelen. Flexibel doorschakelen is gratis in combinatie met een afname van een VoIP-account of trunk.

Online beheer, gespreksdetails en factuurdetails

Online beheer met de eenvoudige interfaceZelf online al je diensten realtime wijzigen, verwijderen en toevoegen via een eenvoudige interface. Geen enkel probleem bij FlexibelVoip en online beheer kost niets. Daarnaast kun je kosteloos meerdere gebruikers met verschillende rechten aanmaken in het systeem. Deze gebruikers kun je bijvoorbeeld rechten geven om de gespreksdetails of factuurdetails in te zien welke in realtime online inzichtelijk zijn!

Belgroepen, fallback en gespreksvalidatie

Belgroepen instellenWil je dat er meerdere nummers worden gebeld als er een gesprek binnenkomt, of wil je dat eerst nummer A en dan nummer B wordt gebeld, dan stel je dit in met belgroepen en routeringen.Dit is ook te combineren met VoIP. Is je VoIP-toestel of centrale niet te bereiken, dan schakelt het systeem automatisch door naar een fallback-nummer. Eventueel kun je zelfs gebruikt maken van gespreksvalidatie. Zo weet je zeker dat een beller een persoon aan de lijn krijgt en niet de voicemail.Van de module belgroepen en de fallback-mogelijkheden kun je gratis gebruik maken en alles is eenvoudig via een website te regelen.

Openingstijden

OpeningstijdenMet de module openingstijden geef je zelf aan wanneer je open en gesloten bent. Met de combinatie openingstijden, de module meldingen en de gratis module voicemail naar e-mail ben je binnen en buiten openingstijden gegarandeerd van bediening van de klant. Natuurlijk kun je ook gebruik maken van de belgroepen met gespreksvalidatie. Binnen openingstijden ben je bereikbaar op kantoor, en daarbuiten op één of meerdere mobiele toestellen. Zo ben je als organisatie voor je klant altijd optimaal bereikbaar.

Tabel 1: Kosten module tijdsroutering

Aansluitkosten Abonnementskosten
Module tijdsroutering € 25,- € 5,-

Welkomst- of andere melding

Geluidsbestanden uploaden“Welkom bij bedrijfsnaam”, “U wordt doorverbonden met de regio Groningen”. Enkele voorbeelden van het gebruik van de module meldingen. Aan je bedrijfsnummer wordt een welkomstmelding gekoppeld. De beller krijgt een gesproken tekst te horen voordat het gesprek doorverbonden wordt naar de gewenste eindbestemming.

Tabel 2: Kosten module meldingen

Aansluitkosten Abonnementskosten
Module meldingen € 25,- € 5,-

Keuzemenu (IVR) en wachtrij (Queue)

IVR keuzemenuEen keuzemenu wordt voornamelijk gebruikt binnen grotere organisaties. FlexibelVoip heeft een eenvoudig te bedienen module waarmee je snel en simpel online je eigen IVR keuzemenu kunt inrichten. Soms kan het druk zijn binnen een bedrijf en kun je klanten niet gelijk te woord staan. Een ingesprekstoon is voor een beller niet prettig, maar kort in de wacht staan vinden veel bellers niet bezwaarlijk. Daarom biedt FlexibelVoip een wachtrij oftewel queue-module. Deze is zowel in combinatie met VoIP als vaste en mobiele eindbestemmingen te gebruiken.

Tabel 3: Kosten module keuzemenu en de module wachtrij

Aansluitkosten Abonnementskosten
Module Keuzemenu (IVR) € 90,- € 25,-
Module Wachtrij (Queue) € 90,- € 15,-

Netnummerroutering/Postcoderoutering

Postcoderoutering en doorschakelen naar regioRoutering van gesprekken aan de hand van het netnummer van de bellende klant. Heeft de klant geen netnummer, dan kan de klant een postcode ingeven, waarna er alsnog wordt doorgeschakeld naar de juiste regio. De postcodegroepen en bijbehorende IVR meldingen kun je zelf eenvoudig aanpassen via een vriendelijke webinterface.

Tabel 4: Kosten module netnummer/ postcode routering

Aansluitkosten Abonnementskosten
Module netnummer / postcoderoutering € 90,- € 25,-

Fax naar e-mail, e-mail naar fax en webfax

Fax dienstenFlexibelVoip heeft een zeer uitgebreid fax porfolio, met daarin Fax naar E-mail, E-mail naar Fax en Webfax. Daarnaast is er fax compleet. Hiermee krijg je al deze diensten + een faxnummer voor € 10,- per maand! Bijzonder aan de E-mail naar Fax dienst is het gevalideerd faxen. Hierbij krijg je een validatie-e-mail voordat de fax wordt verzonden. Zo weet je zeker dat alleen jij faxen vanaf je domein kunt verzenden.

Tabel 5: Fax naar E-mail, E-mail naar Fax en Webfax

Aansluitkosten Abonnementskosten
Fax naar E-mail € 15,- € 5,-
E-mail naar fax € 15,- € 5,-
Fax compleet
Bovenstaande diensten + een gratis faxnummer
€ 30,- € 10,-

Meer over Fax naar E-mail , E-mail naar fax en Fax compleet.

Blokkeren plaagbellers

Plaagbellers kunnen op een blacklist worden geplaatst waardoor zij geen gebruik meer kunnen maken van je dienstverlening vanaf het nummer waarvan de plaaggesprekken werden gepleegd.

Voicemail naar e-mail

Je voicemail als e-mail ontvangen? Geen enkel probleem. Voicemailberichten worden als WAV-bestand doorgestuurd naar een e-mail adres. Deze dienst is gratis.

Filters

Met filters kun je bepaalde nummers, regio´s of bijvoorbeeld landen blokkeren of juist doorlaten.

De module HTTP-routering

De module HTTP-routering wordt voornamelijk gebruikt voor drie doeleinden: CRM-integratie, schakelen op basis van een externe database, en tot slot het doormeten van online marketing campagnes (Google Analytics).

CRM-integratie

Op het moment dat er een gesprek binnenkomt geven wij een puls af aan het CRM-pakket. In deze puls zitten nummer van de beller, indien bekend, en het gebelde nummer. De klant geeft de naam die moet worden weergegeven terug aan ons systeem, dat vervolgens deze naam laat zien in het scherm van het VoIP-toestel.

Optioneel kun je ook het CRM een “klantkaart” tonen op basis van het binnenkomende gesprek, maar dat is intelligentie die in het CRM-pakket aanwezig moet zijn.

Schakelen op basis van externe database

Wij kunnen binnenkomende doorschakelen naar een door een extern systeem teruggegeven telefoonnummer. Dit kan op basis van:

  • Het nummer van de beller
  • Het gebelde nummer
  • Een ingegeven pincode

Doormeten van telefoongesprekken in Google Analytics

Bij het doormeten van telefoongesprekken heb je een blok nummers nodig. Aan iedere campagne wijs je een apart nummer toe. Met een blok van 10 nummers kun je 10 campagnes tegelijkertijd doormeten.

Op het moment dat een klant belt naar een nummer uit het blok roepen wij een url aan met daarin het gebelde nummer (de campagne) en het nummer van de beller (indien beschikbaar). Onze puls verwerkt geen javascript en soortgelijke, dus nadat de url is geopend zal men zelf een stukje code moeten aanroepen wat zorgt voor de werkelijke meting van de conversie.

Tabel 6: Kosten module HTTP routering

Aansluitkosten Abonnementskosten
Module HTTP routering € 150,- € 25,-

Meeluisteren

Meeluisteren met een collega om hem of haar te ondersteunen in het gesprek of voor trainingsdoeleinden? Gebruik de module meeluisteren.

Tabel 3: Kosten module meeluisteren

Aansluitkosten Abonnementskosten
Module meeluisteren € 20,- € 5,-

Blokkade voor bellen vanaf een mobiel toestel of vanuit een telefooncel

Bellen naar je servicenummer (meestal 0800-nummer) kan worden geblokkeerd voor personen die bellen met een mobiel toestel of vanuit een telefooncel.

Maatwerk modules

FlexibelVoip kan tegen zeer scherpe tarieven maatwerk modules ontwikkelen. Zo hebben we in het verleden onder ander de volgende componenten gebouwd:

  • Koppeling met een externe database
  • Doorschakelen op basis van een nummer uit een extern systeem
  • Schakelen op basis van doorkiescode
  • “Gold” helpdesk, welke alleen bereikbaar is via persoonlijke pincode van de klant
  • 24/7 bereikbaarheids-diensten
Mijn FlexibelVoip